Update @ stockholm

Orkar inte skriva massor nu. Här kommer bara ett levnadstecken :-) Jag kan säga att jag & Emelie verkligen trivdes idag på stan. Första shoppingdagen avklarad och jag kom hem till lägenheten med 2 par jeans, ett linne, en t-shirt, ett par skor och ett par örhängen. + en t-shirt & en tröja till Dennis. Jag längtar redan till imorgon! Vi hann inte på alla affärer eftersom dom stängde 18.00 (pinsamt nog hade vi varit på stan sen 12.00 och bara haft en liten lunchpaus på Taco bar). Hur som helst så träffade vi Mia som hade haft skola och sedan gick vi på en mysig restaurang med henne och åt middag. Smaskens! Nu sitter vi här och har precis sett 2 desperate housewives-avsnitt. Det blir bara mer och mer spännande? Ja äschie, nu ska jag lägga ifrån mig denhär elektriska prylen och vara social. Puss!

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0