Update number two @ stockholm

Andra dagen på stan är avklarad. Lika många påsar hem idag (om inte fler?). Jag har iallafall hittat en stickad väst, en stor myströja, en svea-mössa (JA, jag ser fortfarande ut som ett ollon men jag kommer ju frysa ihjäl utan mössa..) och till älskling idag blev det en jättesnygg skjorta & en t-shirt. Det låter som att knappt några pengar har spenderats men lyssna här då, EN HALV LITER COCA-COLA för 28 spänn när vi skulle äta den "exklusiva räk-salladen"? Tror ni jag visste vad den kostade innan jag läste på kvittot? Svar nej! Jag har varit ledsen över den colan hela dagen nu, har till och med sagt "Jag ska inte shoppa nånting imorgon, blev fan fattig på en COLA!". Haha *crying a river* :-(

Nu när vi hoppade av t-banan har vi varit & köpt ingredienser & sånt som behövs till tacos. Så vi ska bara mysa här i lägenheten med tacos och massa desperate housewives avsnitt. Och ett erkännande kommer här: Chips & dipp står också på soffbordet. Jag kommer att ha gått upp den här resan. För innan vi hoppade på t-banan så fikade vi... Äsch, vi lever bara en gång! Nu ska jag hjälpa Mia som tappert står i köket och lagar mat. Emelie (som inte kan laga mat) kommer aldrig att gå dit för att hjälpa till. Det hör inte till hennes image helt enkelt. SEE YOU, puss!


PS
(Man kan inte lägga in bilder så roligare inlägg kommer när jag har kommit hem till min kära plåtburk!)

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0