This is gonna be a long day

Jag säger bara: Oj, vilken dag. Det tog aldrig slut, vi hade nog en otursdag idag. Började med att vi vaknade av väckaren och vid det laget hade Mia redan farit till sin skola så vi visste att vi helt själva skulle ta oss runt på söder och sedan i stan. Och det är inte så lätt när man inte har tänkt på vart man har gått, utan bara följt efter Mia. Men vi fixade det, vi tog oss (med världens tyngsta väskor) till t-banan. Väl på den så hade det hänt något på t-centralen så alla var tvungna att hoppa av vid slussen. Värt. Redan då var vi en timma efter i "tidsplaneringen". Där hoppade alla på en buss så vi var säkert 100 st i en buss. Näe okej, kanske inte så många.. HUR trångt som helst iallafall. Vi hoppade av på t-centralen eftersom vi skulle låsa in våra väskor där i några timmar. Då hittade vi skåpen men vi hade för stora väskor så vi fick bära (!!!!!!!!!!!!!) ner våra väskor för en lång trappa för att hitta större skåp. Då vi äntligen hittade ett ledigt skåp kom vi på att vi skulle växla hundringen till guld-tior. Men då stod det på "växel-maskinen" att man bara fick växla 20 & 50-lappar. Life sucks. Då var det Emelie's tur att springa runt till kiosker för att växla pengarna eftersom det var alla lösa pengar vi hade. En kvart senare kom hon tillbaka med tior & femmor så vi tillslut kunde lämna våra väskor där för att springa lite på stan. Det gjorde vi, tredje dagen i rad & två klänningar rikare båda två. Var lite problem med kontokortet också så jag kunde inte köpa en tröja som jag hittade till Dennis (jag visste att jag hade pengar på kortet men det gick ändå inte?). Jag sket i tröjan för jag var redan så arg över allt annat och nu när jag har kommit hem till Skellefteå så har jag & mamma rett ut vad felet var, så det är lugnt.

Blev inte ledsen av att komma hem till två nya koftor & två fönsterlampor som mami hade köpt + att skolkatalogen hade kommit. Nu längtar jag bara till en sak. Det är att älskling ska komma hit efter sin träning. Wiowiowio, vad jag har längtat!

Kommentarer
Postat av: sandra

längtat efter vad ;)?

han eller det han har i braallan? tralalalalalala

2008-10-30 @ 22:32:52
URL: http://sluu.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0