@ Stockholm

Haha vi överlevde flygningen! Med tanke på all turbulens när vi flög till Gran Canaria så var det här ingenting. Men lite rädda var vi nog när vi skulle landa. Sen tog vi oss till Centrala Stockholm. Där tog vi en taxi och berättade till vilken gata vi skulle till men hans GPS funkade inte som den skulle så vi letade lägenheten i säkert en halvtimma, haha. Tillslut kom vi fram till våran destination: Mia's lägenhet. Fyra våningar upp så det var bara att börja bära väskorna (vi hade störst väskor av alla, men VADÅ, vi ska ju rymma mucho på hemvägen?) och när vi hade lyckats konka upp våra väskor upp för alla våningar och klagade över hur tungt det var så pekade Mia på hiss-dörren. EN HISSJÄVEL fanns! Nog för att båda vi har en fobi för att åka i små & trånga hissar så hade hissen faktiskt varit min bästa vän just när vi skulle ta oss upp. Jaja, nu vet vi iallafall att det finns en. Right now är det dags att bädda upp bäddsoffan där jag & Emelie ska sova. Kommer kännas konstigt att inte ha Dennis arm runt mig när jag ska somna men jag får väll tvinga Emelie att ha sin arm runt mig efter att hon har somnat, då är det bara för henne att gilla läget. Hon får offra sig för laget helt enkelt ;-)

^hon trivs ju med armen runt mig!


Kommentarer
Postat av: Sandra

liiiiite peppad du lär vara på shoppa idag stumpan;)

2008-10-28 @ 08:33:31
URL: http://sandrouu.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0