Say it right

Jag har verkligen känt mig som en mamma/hemmafru idag. Plockat ur diskmaskinen, stoppat in allt smutsigt som stod på diskbänken, plockat undan allting som har legat utspritt här och var på golvet (inte bara i mitt rum utan hela övervåningen), dukat inför middagen, tagit hand om lillasyster och nyss väckte jag älskling för att skicka iväg honom till träning. Vad ska jag göra nudå? Jo, jag ska städa och leka mamma ännu mer. Jag menar, det är ju faktiskt mammor som brukar göra sånnahär saker. Kanske dags att bli mamma nudå? (Nej papi, it was only a joke, du behöver inte oroa dig). Back to 'work' nudå, jag måste skura golvet inne i mitt rum för jag känner att det är kladdigt efter den varma chokladen som jag lyckades spilla ut igår.

Sen så är jag fortfarande irriterad över retardet som redigerade bort texten på lappen jag håller i på skolfotot. Jag såg att estet-3orna hade en lapp men där hade dom minsann inte redigerat något alls. Intressant detdär, jag kanske ska skriva en insändare i Norran? Nej, blir inge av. Ska iallafall stå "Musen<3" på lappen. Då menar jag inte mitt underliv när jag skriver så, utan lill-killen som ligger ovanpå oss kallar vi för allas våran Musen!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Du är inte så dum du heller smulan ;)



Men du vart får man tag på klassfotona?

2008-10-09 @ 22:38:10
URL: http://sannahedstrom.blogg.se/
Postat av: sandra

jag tror ihemlighet du menade ditt underliv =$

2008-10-10 @ 10:01:33

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0