Wait a minute

Kvällen var minst lika härlig som jag hade anat att den skulle vara! Konstigt att man kan ha så roligt med sin släkt på en lördagkväll. Första helg-kvällen jag är hemma för att umgås med min familj på väldigt länge. Bäst av allt var när vi satt ute i våran inglasning med tända ljus överallt och doppade mango, ananas, papaya, banan, äpple och andra gosaker i smält, vit choklad. Godaste jag någonsin smakat, helt seriöst! Gah :-) Sen har vi tävlat allihopa i Singstar. Jag & Jullan gick till final där vi fick exakt lika mycket poäng - 9090, not bad ;-) Eftersom jag vaknade så tidigt imorse pga att jag var bakis så är mina ögon knappt upphållbara så sängen skulle sitta fint nu. Hade varit ännu bättre om jag hade haft min baby i den men han har match imorgon och kommer inte förrän efter den.




Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0