Matematikkkk

Idag på våran (30 minuters "långa") lunchrast sprang jag & Sandra till Bokia för att köpa nya block. Det blev ett "7-ämnes" så att man kan hålla reda på vart man har vilket ämne. Och istället för att bara ha ett grått tråkigt så har jag varit barnslig, lånat lillasysters "målar-mallar" och kladdat lite på blocket.


Ja alltså en annan sak.. jag har matteprov imorgon. Hoppas att det kommer gå som jag vill för jag har faktiskt suttit och nött konjugatregler, kvadreringsregler, andragradsekvationer, faktoruppdelning, olikheter och multiplikationsregler så nu känns det som att det (äntligen) sitter. Det ville ni inte veta men jag känner mig duktig som har pluggat istället för att göra annat onödigt.

Det är tisdag och klockan har just passerat 21.00 så ni vet mycket väl vad som gäller. Just precis, Desperate Housewives it is och det har jag förtjänat att se nu! Puss.


Kommentarer
Postat av: ellebelle

sv: KLART DET ÄR ;-Dd världens bästa låt!

varsegod snuffan!

2008-10-07 @ 23:14:35
URL: http://elinlovisaa.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0