Impossible

JA, helt omöjligt är det faktiskt. Att sluta äta godis. Jag ångrar helt & hållet allt jag skrev i det gamla inlägget när jag skrev att jag skulle sluta med det. Godis är fan det godaste som finns, haha..... Just innan idol ikväll så åkte jag med pappa & bror till 'karamelltåget'. Det slutade med att vi gick därifrån med godsaker för nästan 200 kronor, kan säga att jag åt inte ens en femtedel av min påse, helt galet. Näesi, godis är gott & det fortsätter jag med, punkt slut. Får börja röra på mig istället så inte kroppen börjar likna något otrevligt. Ganska konstigt ändå att jag äter så mycket godis, skräpmat och onyttiga saker med tanke på hur brydd jag är om hur min kropp ska och inte ska se ut. Men äsch, det blir ett senare problem förtusan.
Sen finns det kanske ingenting skönare än att sova någon timma när man har kommit hem från skolan. Jag bestämde mig för att ta en powernap och somnade så fort jag la huvudet på kudden och vaknade inte förrän pappa ropade att maten var klar. Nu väntar sängen igen och jag kan inte motstå den, trots att jag har sovit 2 timmar mitt på dagen. Sen när Dennis har tränat klart (efter 23.00 någon gång, suck) så kommer han och kryper ner med mig, finns inget bättre.


Min bästa vän gör mig förövrigt gladast i världen :-)



Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0