I'm so excited

Sista inlägget nu innan jag ska gå över till grannhuset för att sedan bli skjutsad till flygplatsen. Och jag måste erkänna att jag är grymt nervös inför flygningen. Jag har försökt att inte tänka på det så mycket men nu när det närmar sig med stormsteg så blir det bara fler & fler fjärilar i min mage. Eller fjärilar, jag kanske ska kalla det enhörningar som parar sig och bara blir oändligt många..... Till hjälp har jag köpt en Solo-tidning som jag ska försöka koncentrera mig på & sen tuggummi för att förhindra lock för öronen. Brukar alltid få SPRÄNGANDE huvudvärk när jag får lock för öronen så jag hoppas verkligen att jag slipper.
Näe, nu måste jag sluta negga. Jag har längtat massor och nu är det äntligen måndag! Vi åker med planet som går om någon timma (papi jobbar ikväll, så jag behöver inte vara orolig att göra fel på flygplatsen iallafall!), landar på Arlanda, tar flygbussen till T-Centralen & sen taxi hem till Emelie's storasyster Mia. Vi får se om vi orkar göra något ikväll eller om vi bara ska sova direkt för att tagga inför shoppingen imorgon ;-)
He-he-hej här kommer segertåget..planet!


& jag kommer sakna mitt hjärta löjligt mycket fastän det bara handlar om 4 dagar. Puss!



Kommentarer
Postat av: Sabinsa

tack mitt fan!



hugs idol sabina! :)

2008-10-27 @ 21:31:18
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0