I don't know who you think i am

Jag pallar inte. Ingenting ska gå som jag vill längre och jag skriver inte nu för att blama någon utan bara för att få det ur mig. Men för det första fick jag mitt första IG på ett prov den här veckan (känner mig totalt värdelös bara av ett litet IG). Sen är det 18 på balzac ikväll så jag hade tänkt gå ut MEN fick höra att det var världens tråkigaste ställe, sen blev jag bjuden på waynes personalfest imorgon så jag tänkte att jag far dit istället för balzac ikväll. Då får jag höra idag att Julia (som skulle ha med sig mig som vän) är sjuk så det blir ingenting på waynes och nu orkar jag inte tagga inför balzac ikväll heller. Dessutom jobbar jag stängning imorgon så jag skulle ändå ha varit tvungen att stress-stänga som förra gången inte ledde till något bra resultat alls. Jag går som runt i min egna lilla bubbla nu också och därför har jag inte skrivit någonting här. Det är nog egentligen ganska bra för annars skulle ni ha dragit ögonen genom flera totalt ointressanta blogginlägg. Iofs är det här minst lika ointressant men jag måste få ur mig det på något sätt. Jag är så jävla känslig nu och har varit hela veckan. Vet inte vad det är, kan inte ens skylla på pms. Förresten, hur gör man om man vill vara på flera ställen samtidigt och ha råd med allt möjligt? Ge mig gärna förslag om ni har några. Sen skulle jag behöva bantningstips också för det börjar synas på min kropp att jag har blivit sockerberoende och äter mycket godis. Åh, jag får ångest.

Nu blir det här väldigt mycket "emo-varning" och jag kommer ångra att jag skrev det här inlägget senare, kanske. Jag vet inte. Jag vet ingenting nu.







Over and fucking over again.

Kommentarer
Postat av: Lena

Du är vacker och bra som du är Nathalie, glöm inte det!

2008-10-17 @ 16:19:40
URL: http://leniisalwaysforever.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du är perfekt som du är Nathalie Maja Melinda Eriksson! Du är en helt underbar tjej, glad, framåt, positiv, vacker, glädjespridare, ´Ja helt jävla underbar helt enkelt! Jag tycker om dig precis som du är, så ryck upp dig älskade vän ♥

2008-10-17 @ 16:39:08
URL: http://sandrouu.blogg.se/
Postat av: Elin

håller med tjejerna som tidigare har kommenterat!

Du är världens bästa nathalie.

keep shining you can always count on me <3

2008-10-17 @ 17:23:32
URL: http://elinlovisaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

4 st inlägg på mindre än 5 timmar typ :O

Skojjar inte, haha ja har inte gjort mycket ikväll alltså!

2008-10-17 @ 22:15:32
URL: http://sandrouu.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0