Hörrni, volymen!

Jätteseg dag. Känns som att man snart ska äta middag men vi har typ precis tryckt i oss lunch? Var riktigt gott, jag tror jag aldrig har haft så full tallrik på skolan någon gång, kanske för att det var tacobuffé :-) När jag satt på matten så skickade Sandra ett sms "Dom har fan knipsat vårat lås" och mycket riktigt, när jag kom till skåpet så stod vaktmästaren där och försökte laga det. Vi hittade dock ett annat lås men koden fanns inte kvar i minnet på någon av oss så nu har Fredrik och Patrik suttit och skruvat på koden från 000 till 999 och tillslut hittade dom rätta koden (efter typ någon timme sådär, haha)

Tidigare idag såg vi en ungdomsfilm om sex och det var ganska roligt för endel i klassen blev "fnissiga" och generade, haha. Nu sitter jag i bibblan med Oscar och killen som dom kallar Hagamannen. Jobbar på mitt självförtroende-arbete och det går väll framåt men det blir mest bara att man pratar med folket som är här inne. Men det är väll inte så noga, eller hur? :) Nu ska jag gå och sätta mig med Musen, Tina & Sofia igen, det var mycket trevligare (no offence grabbar)



Kommentarer
Postat av: Elin

Svar: Hahahahaha. Jag fick den av Sandra på mobilen för typ hundra år sedan, sen så hamnade den på datorn och nu på bloggen ;). Haha.

2008-10-02 @ 15:50:05
URL: http://erlino.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0