Friday evening.

Förresten så såg jag & Dennis en av världens bästa filmer igår. Armageddon. Har sett den ungefär lika många gånger som Titanic och Pearl harbor. Dvs att jag inte ens kan visa hur många gånger det är med hjälp av alla mina fingrar och tår. Om ni inte har sett någon av dom så har ni verkligen gått miste om något! Alla tre är så underbara, på sina speciella sätt. Men ja, ikväll ska jag för första gången se SATC-filmen. Har fortfarande (!!!!!!!!!) inte sett den och nu har vi tydligen fått hem den. Så fort vi har sett klart IDOL (som vi slog igång nyligen eftersom mamma just har kommit hem från huvudstaden).

NU KOM VÄRLDENS BÄSTA EMELIE HIT, så jag ska gå från datorn. PUSS!





You're the closest to heaven that i'll ever be


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0