Can't get enough

Jag blir snart tokig. Sitter och klickar runt på monkigirl.se, topshop.se, cheapmonday.se med mera (listan är lång) och blir bara mer och mer sugen på att shoppa. Dagarna som är kvar innan vi åker är inte många så det kommer nog gå någorlunda fort! Känner mig verkligen som ett litet barn som ska fylla år eller vänta på julafton, det kan aldrig bli för mycket.

Här är kanske en tusendel av alla kläder jag är sugen på
:






(HAHA världens finaste sockar!)

Äsch, jag tänkte lägga in massa bilder men jag orkar inte lägga in fler. Hittade även en kofta på acne.se som var jättefin men den var inte lika fin när jag såg priset. 3500 kr?!?!? Det är ju inte tänkt att jag ska bli bankrutt av ett plagg och sedan inte ha råd att köpa allt det andra jag vill ha. Nej för tusan, här ska det handlas massvis med kläder. Har nästan tänkt att jag ska kunna byta ut min nuvarande garderob mot bara nya kläder. Observera att jag skrev nästan..

Kommentarer
Postat av: Anonym

sockarna är ett måste att införskaffa! ;)

2008-10-22 @ 21:56:25
URL: http://sandrouu.blogg.se/
Postat av: elise

första linnet var typ de snyggaste någonsin=)

2008-10-23 @ 22:26:47
URL: http://llis.blogg.se/
Postat av: sarah

är den första från zara? :-) isåfall är den JÄTTEFIN, fast de är en klänning trorjag minsann, men det gör de bara ännu bättre !

2008-10-27 @ 16:19:09
URL: http://aake.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0