And baby, i'll be somewhere else

Ja, true story. Biljetterna till stockholm är fixade och förhoppningsvis får vi plats på planet! Det blir fyra dagar som kommer att innehålla en hel del shopping, god mat, sällskap av hennes syster och bara virra runt där vi inte hör hemma. Vi åker iallafall måndagen (nu på lovet som kommer) och kommer hem på torsdag. Det blir en lagom lång vistelse tror jag minsann! För längre vill jag inte vara ifrån Dennis, haha :$

Idag hade vi ju idrott på Edda. Dom har precis byggt om och det var verkligen jättefräscht! Idrott på badhuset, det betyder livräddning. Man skulle simma från den grunda botten till den djupa där det låg en docka på 75 kg, man skulle dyka ner till botten och få med sig dockan upp över ytan. Sen skulle man släppa dockan och ta i en riktig människa för att simma med denne "medvetslösa" och få upp personen över kanten utan att den drunknar. Jag fixade det faktiskt för så vitt jag vet så lever Sandra fortfarande! Men med min envishet så klarar jag det mesta. Bara jag vill - som jag sagt förut. När dom flesta hade testat på livräddningen blev vi som små barn och gick till "barn-paradiset" för att åka rutschkana, krypa in i grottan och kasta ringar. Men vadå, det finns typ inget roligare? ;-) Sen blev det långa & sköna minuter i bubbelpoolen innan vi klev upp för att fika kladdkaka, morotskaka osv!



Nu ska jag dränka mig själv i naturkunskapsboken & engelskahäften, oj så kul.

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0