Twilight & House of wax

Svar till alla er som undrade: Twilight var HUR bra som helst! Gå och se den, ni kommer absolut inte att ångra er :-) Först när jag hade satt mig i biosalongen tittade jag på Emelie & frågade "Har jag satt mig i en salong där en film med övernaturliga saker visas?" Det är ärligt talat dom sämsta filmerna i världen, enligt mig. Men den här var grym och jag skulle helt klart kunna se den igen och igen och sen en gång till efter den gången, haha!
När vi kom hem från bion så envisades jag om att jag & Dennis skulle se House of wax eftersom jag fortfarande inte har sett den. Jag mådde typ dåligt av att se den, fast då är jag iofs jättekinkig när det gäller skräckfilmer. Men däremot är det bra (& snygga) skådespelare. Bland annat Chad Michael Murray, Elisha Cuthbert & Paris Hilton. Ni som klarar av sånna filmer borde ändå se den eftersom den var bra för att vara en skräckfilm. Kanske.









Kommentarer
Postat av: Sandra

Den filmen är kuuuung!

2008-11-23 @ 17:44:03
Postat av: josse

den filmen är bara sjuk, menändå bra.

chad är så het.

2008-11-25 @ 17:13:23

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0