Please don't stop the music

Robin var helt klart bäst igår. Han blir bara bättre, bättre & bättre! Tack och lov att han fick sätta sig i soffan igen. Jag övertygade Filippa att det var våran förtjänst att han var kvar eftersom vi hade ringt och röstat några gånger och lilltjompan trodde mig så då blev hon ännu gladare :-)



Idag har jag suttit på akuten i några timmar för att få ta några prover. I somras låg jag ju inne i några dagar eftersom jag hade urinvägsinfektion som spred sig till ena njuren. Det var smärta kan jag lova. Nu har jag haft ont i magen hela veckan & det har gjort.. ont.. när jag ska "lätta på trycket" hahahaha, så det var lika bra att fara och kolla upp det och vara i tid än att det ska hinna sprida sig igen, för den smärtan går jag inte igenom frivilligt en gång till. Nu sa läkaren att jag hade något annat virus i magen men att jag inte behövde äta penicillin eller så och att han ska återkomma om dom hittar något annat.

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0