Mucho to do

Pratar du fortfarande med personen du kysste för första gången?
Jag ser honom då och då på skolan, inte mer än så.

Har du sett din bästa vän gråta?
Ja, det har jag.

Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Vet inte vad dom heter, minns bara att jag tyckte att dom var jättegoda!

Vad åt du senast?
Kebab & pommes.

Har du fått någon komplimang idag?
Tänk för att det har jag :-)

Har du varit med i en rättegång?
Nej, tack och lov.

Är du polare med grannarna?
Eftersom min bästa vän bor i huset bredvid så: ja!

Vilka språk pratar din mamma?
Bra fråga.. Tror det kallas svenska.

Vilka länder har du bott i?
Ett. Sverige. Men sen har jag ju "bott" utomlands några veckor osv.

Senaste piercingen?
Underläppen, togs ut efter typ en månad.

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
I förrgår när jag skulle till Bureå.

Gay?
Icke.

Har du däckat/spytt för att du druckit?
Spytt, men inte däckat.

Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Haha nae, ska det föreställa coolt eller?

Har du varit på stranden?
Yes I have.

Har du haft en stalker?
Nae, men en fönstertittare......

Minns du dina/din musiklärares namn?
Peter, Gunilla, Karin & Erica, se på fan!

Hur bra är din syn?
El perfecto.

Har du varit på ett party?
Vad är party?

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Kanske det sista jag skulle göra..

Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Vem är du?

Har du varit utomlands?
Jaa, flera gånger.

Har du sett din bästa vän naken?
Vilken fråga. Ja, det har jag gjort.

Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Pappa & Carina's :-)

Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Hahhaaha dom skulle nog mest bli förvånade!

Var är dina syskon just nu?
Lillan ligger iallafall i rummet bredvid och ser barnprogram.

Vad var den senaste drömmen som du minns?
Att Dennis dumpade mig.

Vem ringde dig senast?
Alexander.

Vilken tid gick du upp imorse?
Halv 8

Vad ska du göra i helgen?
Bio på fredag & fest på lördag!

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Ja :-) Men vi ser till att det blir av!

När var du riktigt sjuk senast?
I augusti. Urinvägsinfektion som spred sig till ena njuren. Smärta.

Vem är den senaste kändisen du tog på?
Jimmy Jansson, haha!

Vad finns i din bakficka?
Har ingen bakficka på byxorna jag har på mig nu.

Har du färglinser?
Nej, men skulle vilja ha bruna.

Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Jag sov.

Vad är det första du gör på morgonen?
Öppnar ögonen.

Vad ska du göra efter det här?
Vet inte, se någon film kanske.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha alltså jag tror exakt jag vet vilka vitaminer du åt, vi brukade äta dom tillsammans, med jordgubbssmak, dom var smarriga ;)

2008-11-20 @ 21:27:51
Postat av: Anonym

/Carro E

2008-11-20 @ 21:28:49
Postat av: nathalie

Haha ja Carro, det är dom jag menar!! Vi har dom fortfarande hemma eftersom filippa äter dom. Kom hit och smaka? :$

2008-11-20 @ 22:57:01

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0