(Don't wanna sleep) all by myself

Jag gjorde just ett jättelångt "test" eller som jag brukar kalla det - en "lista". Sen när det var ungefär 10 frågor kvar så orkade jag inte, så det blev ingen publicering på det, haha värt. Har suttit och gjort hemprovet och är äntligen klar. Vi fick 3 dagar på oss på det arbetet och jag har som vanligt skjutit på det till sista kvällen. Men jag är iallafall klar så jag ska inte klaga. Bara det att jag måste tänka på det tills nästa gång - att sätta igång i tid. För som vanligt har jag haft en klump i magen som inte släppte förrän nu när jag kunde skicka in arbetet till min lärare. Nu har jag gjort mig förtjänt av en massa gott & tv-tittande men insåg just att klockan har passerat 23.00 så det kanske är sängdags istället. Helt ensam inatt, huvvahuvva. Kanske ska lägga mig och sjunga Celine Dion's låt "All by myself" som att det skulle hjälpa. Nja, satsar kanske på att försöka sova istället eller vad säger ni? Godnatt på er :-)


Jag steker ändå, all by myself!






Kommentarer
Postat av: moa

tack så mycket :) vad glad jag blir!

det gör jag mer än gärna=)

2008-11-12 @ 23:38:28
URL: http://avalonn.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0