Min konstnärliga sida

Nu har jag mått dåligt i tre dagar och tredje dagen har faktiskt varit värst. Har haft så jävulskt ont i magen och att inte veta varför gör ju inte saken bättre..
Nu sitter jag iallafall i Dennis lägenhet, vi har suttit framför tv:n och ätit lasagne och sett film. Sen hade vi bunkrat upp med chips, dipp & film inför kvällen men då blev det panik för Mange påminde om att dom hade möte innan träningen och tjoff så drog dom iväg. Oj så kul! Vad ska jag göra nudå? Trycka i mig chipsen all by myself? Ja, varför inte?
Nae, jag ritade en fin teckning istället.. På paint!



Kommentarer
Postat av: clara the star from the hippie cousin band.

oj, härligt natta!

typ bättre än bilden jag gjorde på anna :O

2008-11-28 @ 16:57:05
URL: http://chokladpralin.devote.se
Postat av: emil

hahahhaha bart simpson xD

2008-11-28 @ 21:40:04

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0