It's all about me

MiItt fullständiga namn: Nathalie Maja Melinda Eriksson
Här är jag född: Skellefteå BB
Mina föräldrars namn: Håkan & Melinda
Mina syskon heter: Alexander & Filippa
Min pojk/flickvän heter: Dennis
Detta är personer som jag kan beätta allt för: Mamma, Emelie, Sandra x 2 & Dennis
En ledig helg tillbringar jag gärna såhär: Mys- & filmkväll eller utekväll
Jag förlorade min oskuld när jag var: 15 år
Jag tror på: Mamma
Jag tror inte på: Falska rykten
Detta är mina dåliga vanor: Äter för mycket sötsaker
Detta är jag allergisk mot: Katter, nötter (+ fötter & mörker om man kunde vara det)
Detta skulle jag vilja göra: Ta initiativet till att fixa körkortet
Storleken på mina skor är: 37
Detta är jag rädd för: Att mista någon jag älskar
Detta jobbar jag med: Skolan är ju halverst ett jobb sen jobbar jag på Subway
På tv kollar jag helst på: Serier
Såhär många barn vill jag ha: 1-2-3 stycken
I framtiden skulle jag vilja bo i: En lägenhet med stora fönster och utsikt över vattnet :-)


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0