Never let it go

Förut ikväll läste jag ett inlägg på en blogg. Inte vilket inlägg & blogg som helst om vi säger så utan ett inlägg som gav mig en sådär alldeles varm och behaglig känsla i hela kroppen, ni kan få läsa det själva: här. You just made my day sugarpie, like every other day!



Nu ska jag göra klart hemprovet som ska lämnas in imorgon. Har kommit en bra bit & tänker inte lägga ner nu hur osugen jag än är, inte en chans. Sitter här med huvudvärk, tät näsa & börjar få ont i halsen men det spelar ingen roll. Vi har dans imorgon på kaplan med el-are & industriare (tror jag det var?) så jag hoppas jag mår bättre imorgon bitti så jag inte missar det. Vi har så otroligt mycket i skolan nu, blir toooooooookig..

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0