We'll be looking flashy in my Mercedes Benz

Igår blev det inte riktigt som jag hade tänkt mig. Som jag skrev i förra inlägget så hade jag feber & när vi åkte till MAXI för att köpa godis kunde mina ben knappt hålla mig uppe. Jag såg stjärnor och höll på att svimma så det var kanske inte roligaste kvällen på länge.


Grattis alla pappor/farfar&morfar-ar på farsdag! Min papi blev ganska happy av tröjan & lakrits-chokladerna han fick :-) Sedan bar det av till mina kusiner som precis har flyttat från bersan till stan (flyttlasset gick igår) för att fira moffe. Hur fin lägenhet som helst, man gick vilse i den. Hur många rum fanns det? 20, minst. Nämen nästan! Just för stunden så chillar jag bara med min godispåse. Väntar på att klockan ska bli 21.00 så jag får se Linda Rosing göra bort sig i "Sanningens ögonblick". Imorgon är inte vilken dag som helst förresten för då har mitt hjärtegull stått ut med mig i ett halvår, hihi ♥

Det är egentligen helt otroligt med tanke på hur jag ser ut:


Kommentarer
Postat av: cclaris

jag tyckte du va fiiiin ;)

2008-11-12 @ 15:49:45
URL: http://chokladpralin.devote.se

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0