Daily special

Dagens humör: Trött
Dagens borde: Plugga
Dagens frisyr: Uppsatt
Dagens smink: Concealer 'cover all mix', foundation & mascara
Dagens klädsel: Jeans, svart tunn tröja & en grå 'väst'
Dagens planer: Skola, knäcka ryggen & sen fara till älskling
Dagens materiella vill ha: Pengar i mängder
Dagens längtan: Fredag
Dagens fundering: Hur mår jag?
Dagens beroende: Musik
Dagens personer:  Mig själv
Dagens roliga: Ingenting än så länge, har bara sett en jättetråkig film
Dagens låt: The script - If you see kay
Dagens bild:

Musikalen i 9an när jag sjöng 'Nothing else matters' (Ja, jag kom och tänka på den bilden när jag läste vad jag döpte förra inlägget till)

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0