Två-dagars!

Jag kan tänka mig att många ligger hemma idag med den värsta sortens huvudvärk. Jag mådde illa inatt & trodde att jag skulle vara jättebakis idag men det gick fint, vaknade utan illamående och utan huvudvärk. Är lite slö i kroppen men det är bara att bita ihop. Gårkvällen var rolig. Åtminstone förfesten (VARFÖR ÄR DEN ALLTID ROLIGAST?) där vi var massa tjejer och bara snackade, spelade "sanning eller konsekvens-spelet" och dansade lite. Har dock aldrig frusit så mycket som när vi skulle gå mot stan. Kvällens värsta går till Linnea, som vanligt. Hon, jag & Emelie vet varför. Nere i källaren, fyfan :-). Kvällens bästa går till Cecilia som tog hand om Anna som inte mådde allt för bra efter hennes shott-kalas!

Snart blir jag & Emelie skjutsade till Dennis lägenhet (han själv är & spelar match) för att göra oss klara, peppa och sen bege oss till Mjödvattnet där halloweenfesten håller hus. Där blir det middag, fest & bara roligheter! Har dock aldrig träffat mer än hälften av folket, men det blir nog bra det här :-)

Ha en trevlig kväll & gör ingenting som jag inte skulle göra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kvällens värsta går alltid till g7!

2008-11-01 @ 22:30:30
URL: http://moapluslinnea.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0