Idol 2008

Jag tror att det aldrig har varit med såhär duktiga sångare/sångerskor i idol som i år. Såg ni det ikväll? Alice skulle man bara vilja äta upp för att hon både är så söt & sjunger så otroligt bra, Kevin är typ i princip lovad ett skivkontrakt, Johan min gulleplutt får stanna för att han är så gullig, Robin B är fräsch & visste verkligen vad han gjorde på scenen ikväll, ROBIN E VAR gryyyyyyyym på rocktemat, Anna var väll bra.. Hon är inte lika speciell längre. Och så sen har vi Lars, som äntligen åkte ut. Äntligen.

Sen i slutet av programmet fick man se att Robin B & Kevin hade varit och träffat Gavin DeGraw för att få lite tips osv. Jag dog typ. Jag vill också träffa Gavin!



Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0