I was wrong from the start

Kom för ett tag sen hem från jobbet. Det har gått bra idag, kändes det iallafall som! Sen när 3 personer slutade klockan 4 så skulle jag fortsätta jobba ytterligare 4 timmar med Jannie. Alltid lika roligt att jobba med henne :-) Nu väntar duschen & sedan ska jag sjunga singstar med min kära lillasyster som har väntat på att jag ska komma hem eftersom jag ska "sköta" henne. Sen när hon lägger sig ska typ jag också göra det, har ingen lust till att göra nånting nu. Ciao.


Jag & Jannie för 1½ år sen :-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad gullig du var :D

2008-11-16 @ 18:50:15
Postat av: elsie

haha ja men den är ju bra:)

2008-11-17 @ 11:19:33

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0