I wanna be the only hand you need to hold

Goderafton!
Imorse hade vi dans på kaplanskolan tillsammans med massa killar därifrån. Vi dansade både foxtrot och bugg och jag tyckte faktiskt att det var riktigt roligt. Förutom när man hamnade med någon sliskig kille som tryckte en alldeles för nära på foxtrotdansen.. Annars var det kul, jag vill så gärna kunna dansa :-) Men den kunskapen kanske jag får i nästa liv eller något sånt. Sen var det tillbaka till skolan för att ha en lektion med Annica och vi ska avsluta den kursen så vi hade bara massage och satt och pratade. Så borde alla lektioner vara upplagda ;-)

Imorgon kommer Sandra & Elin till mig. På schemat står det att se idol i bubbelpoolen, basta & sjunga singstar. Säääääkerligen en hel del massa gottesaker också, precis som en myskväll ska vara :-)




Kommentarer
Postat av: Partykatten

hett

2008-11-14 @ 17:52:40
URL: http://partykatten.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0