Halloweenfest!

Kvällen var faktiskt riktigt rolig igår! Vi var ca 23 pers som var utklädda, åt tacos, lekte lekar, sjöng singstar, tävlade i buzz, dansade, spillde ut ölburk efter ölburk, dansade igen, poserade framför kameran, taffsade på barbara & spelade fotboll inne i lokalen. Fanns folk som var utklädda från allt ifrån julklappar, prinsessor, bröderna fluff till hiphopare, tönt och döden himself. Dennis var utklädd till Bond, jag & Emelie var hans "bondbrudar", haha. Jag avslutade dock kvällen genom att göra världens fulaste sak. Jag spelade fotboll med några av killarna (i nylonstrumpor på ett jättehalkigt golv, kunde inte ens sluta bra) & skulle precis vända mig om för att finta Johan då jag halkar och landar på vänstra sidan av kroppen och hör samtidigt alla killar skratta och säga "HAHAHAHA, DET DÄR SKULLE VI HA FILMAT, YOUTUBE-MATERIAL!". Haha, jag ställde mig upp (när man är påverkad av alkohol känner man inte av det lika mycket nivet) & imorse.. gjorde.. det ganska ont. I höften, knäet och allra mest i nacken. Jag lyckas verkligen med allt.

Såhär ser mitt knä ut för tillfället:


















Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0