Give it to me baby, aha-aha

Kvällen blev minst lika mysig som jag hade anat! Först kom tjejerna hit, sen satte vi oss i jacuzzin och där satt vi kvar under hela idol och singing bee. Skönast i världen var det :-) Sen slog vi på Gavin-låtar på hög volym och låg och sjöng för kung och fosterland. Underbart! Efter några timmars mys skulle jag & Sandra följa Elin till bussen & det var en bit att gå faktiskt. Ner till gamla ÖB från mig. Det var kallt men ändå riktigt skönt att gå, träffade till & med en onykter Linus mitt på skolgården också. Nu ska jag hoppa i säng, kommer förmodligen somna innan huvudet landat på kudden.. Imorgon är det jobb som gäller, från 14.00-20.00 så där går hela min dag bort. Även lördagkvällen blir lugn, ska vara barnvakt åt lillan! Förhoppningsvis (i wish) kommer Dennis och joinar oss också, har ju faktiskt inte träffat honom sen i tisdags.........


Syskonkärlek.


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0