Du hörde!

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Cheap monday jeans & en tunn randig tröja
Vad använder du just nu för skor: Gråa tygskor idag
Favoritfärg på kläder: Alla olika färger typ

Senaste person som
Sov i din säng:
Dennis ♥
Du pratade med:
Min lillasyster
Du delade en drink med: Alkoholhaltig? Emelie
Du gick på bio med: Fanny, Julia, Emelie & Linnéa
Du gick på stan med: Sandra
Skällde på dig: Min storebror
Du träffade: Min lillasyster
Personen du pratade i telefon med: Emma
Personen du fick sms av: Caroline

Senaste
Låt du hörde:
The script - Fall for anything
Film du såg: Armageddon
Mat du åt: Spaghetti & äckelkorv
Kram: Min lillasyster
Puss: Svårt att lista ut? :-)
Fest: Förra helgen
Känslan: Less
Ilska: För någon timma sen
Resa: Hem från skolan
Glädje: När jag senast såg Dennis :-)
Dröm: Kommer inte ihåg
Boken du läste: Läser inte böcker
Gången du åt en 7-eleven korv: Jag har bara ätit chips därifrån
Gången du var utomhus: Idag
Gången du sov: Inatt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Det var typ ett tag sen
Saken du köpte: Godis på skolan

Om dig
Namn: Nathalie Maja Melinda Eriksson
Ålder: 18
Syskon: Storebror & lillasyster (+ 2 "låtsas")
Sysselsättning: Pussa på Dennis, umgås med vänner & shoppa.
Bra egenskaper: Omtänksam
Dåliga egenskaper: Typ allt annat
klass: BF2D
Hårfärg: Brownie
Ögonfärg: Bluie
Skostorlek: 37

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0