Blame it on the boogie

Jag är den lyckligaste tjejen i världen. Has to be, eftersom min pojkvän är den bästaste av dom bästa. Det blev iallafall kriti igår & det satt fint i magen! Sen såg vi Mirrors......... Värsta filmen jag har sett, mer behöver jag kanske inte säga? Den var faktiskt bra för att vara hemsk. Eller nått, jag vet inte, Dennis sa då att den var bra. Själv satt jag mest bara ihopkrupen mot honom med händerna halverst för ansiktet (är för nyfiken för att hålla för helt, haha). När vi kom hem var det dags att sova eftersom hälften av oss (jag) har skola. Andra halvan (han) satte sig vid datorn och såg någon film. Och imorse hade jag faktiskt prov första timmen så jag behövde den sömnen. Kändes då jättebra på provet, kunde typ det mesta :-)
Linnéa fyller förresten år idag så jag skrev ett sms till henne "GRATTIS LILLAN, ÄNTLIGEN 18! Eller näe justja, det är ett tag kvar.." Hahha kunde inte låta bli ;-) Den yngsta av oss alla som ändå gör lika mycket som oss. Skitungen herself.


Har jag berättat att jag har färgat håret förresten?

Kommentarer
Postat av: g7

''Den yngsta av oss alla som ändå gör lika mycket som oss'' gillar komentaren gulle, kom hit nu är det tårta och kakor! love u:)

2008-11-11 @ 17:58:52
URL: http://moapluslinnea.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0