One life

Weeell, nu har jag hållit mig från att blogga i några dagar. Jag har kommit på att jag visst ska fortsätta, det är trots allt några tappra krigare som skriver att jag borde göra det och jag tänker fortsätta det för min och deras skull. Dom andra som har skrivit att jag borde lägga ner kan ju sluta trycka upp min blogg överhuvudtaget, jag har fortfarande inte tvingat någon av er att läsa. Vad har man för liv när man kommenterar någons blogg negativt bara för att trycka ner den personen? Jag har knappast gjort er något.
Ser jag verkligen ut att behöva det? Behöva bli nertryckt?
Folk säger iofs att jag ser ut att vara en tjej med ett hejdundrandes självförtroende. Visst, jag får flera komplimanger varje dag men som jag har sagt förut så har jag fortfarande inte - efter 18 år - lärt mig ta emot komplimangerna. I min förra blogg skrev jag ett långt inlägg om min tid när jag var sjuk. Det kanske kommer som en chock för många av er samtidigt som en polett faller ner för endel. Det är därför jag går 2an på gymnasiet nu istället för 3an som alla andra 90or. Jo, för jag hade anorexia och hoppade av skolan när jag precis hade börjat linjen jag alltid hade velat gå: Spectrum - media & journalistik på Anderstorpsskolan. Jag hade en liten djävul sittandes på min axel som ställde och styrde det allra mesta i mitt liv. Jag gjorde mer och mer saker som jag aldrig annars ens skulle ha tänkt en tanke på att göra. Djävulen sa saker som "Äter du en tugga till av det där så kommer ingen vilja ha med dig att göra för att du är så fet". Nog om det, vill ni veta mer i detalj får ni väll fråga. Tänkte bara att ni ska få ett humm om varför jag helt plötsligt ville sluta blogga. Det där är också anledningen till att jag inte har tagit körkortet än. Jag fyllde 18 år i april och har fortfarande inte tagit det. Varför? Jag vägrar tro på mig själv att jag ska klara det. Jag är långt över halvvägs med att ta det men sen gav jag upp. Djävulen sitter kanske fortfarande och chillar på min axel, vad vet jag?

Jag sätter inga alls krav på mina läsare men skulle bli glad om ni visade att ni läser så jag inte bara ser det på statistiken utan också i kommentarer och annat.

Kommentarer
Postat av: matilda

jag läser din blogg ju=D

jag tror på dig nattis!

2008-12-11 @ 17:22:39
URL: http://donotenter.blogg.se/
Postat av: Stefan

goood you are back ;)!

2008-12-11 @ 17:26:27
Postat av: m

vakna alltid upp med tanken och tron om att du är bäst. för så är det. sen om omvärlden inte tycker det är det en helt annan sak. för du är bäst och låt inga avundsjuka patetiska människor säga nåt annat! :)

kram

2008-12-11 @ 18:21:58
Postat av: Sara

hahahaha vad bra :D:D:D:D:D:D:D

då blir man glaaaaaaaaaaad :D

2008-12-11 @ 19:26:20
URL: http://nojjsan.blogg.se/
Postat av: Fröken Vindsurfing

svar: haha ja verkligen, hade inställningen att absolut inte bli det innan jag såg den... men lyckades inte ^^

2008-12-11 @ 20:22:44
URL: http://enmammut.blogg.se/
Postat av: Sandra

finns här för dig vännen !

++ jag läser alltid din blogg =]

2008-12-11 @ 20:56:27
URL: http://sandraajjohansson.blogg.se/
Postat av: Elaaaajnaa :D

<3, jag är en trogen läsare bara så du vet :] för lat för kommentarer bara men nog läser jag allt nog ;) YOU GO GIRL!

2008-12-11 @ 21:18:28
Postat av: Elaaaajnaa :D

<3, jag är en trogen läsare bara så du vet :] för lat för kommentarer bara men nog läser jag allt nog ;) YOU GO GIRL!

2008-12-11 @ 21:18:48
Postat av: ELLAN

du är bäst hjärtat (bäst på fest också ;-) ) (L)

2008-12-11 @ 22:33:37
URL: http://elinlovisaa.blogg.se/
Postat av: Sandroolalala

Du vet att jag alltid läser din blogg, mer än bara några gånger per dag.

Jag finns för Dig.

Du kan berätta allt för mig, och försök inte dölja för du vet att jag ser att det är nått ändå. Du är bäst, vackrast och helt underbar! I love you girl ;)

2008-12-12 @ 09:16:41
URL: http://sandrouu.blogg.se/
Postat av: twin

jag skulle vilja byta plats med dendär jäveln. sitta där och göra tvärtom motför vad han gör. istället säga varje dag hur vacker och underbar du är. hur tacksam jag är som har dig & hur svårt livet hade varit utan dig. hur mycket jag älskar dig och hur mycket jag saknar dig såfort du inte är i min närhet. hur tom jag hade varit utan min egna soulmate. finns inte du... ja, då finns inte jag.

2008-12-12 @ 15:05:32
URL: http://sluu.blogg.se/
Postat av: mathilda

Tjena! jag är en trogen random läsare haha,som följer din blogg varje dag, jag säger bara keep up the good work!

2008-12-13 @ 01:47:17

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0