Bilder från julafton

Tråkigt nog togs det inga bilder på kvällen då jag var hos pappa där lekar och tävlingar kördes som om vi inte var uppväxta till att göra annat. Hade varit kul att ha det på bild faktiskt! Men här är det bilder från dagen - då vi var hos våra kusiner :-)

Kusin & lillasyster



Storebror & jag


Något retard med en halv pepparkaka



Bevis på att jag liknar en kines


Syskonbild


Såhär glada blir vi när tomten kommer på besök!


Lilltjompan tagen på bar gärning när hon kikar på julisarna!


Underhållning
Lillan
på sång, Julia på marackas, jag på gitarr & Clara på tvärflöjt!
(Jag är lika seriös som alltid)


Världens bästa & finaste mamma!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ser inte alls ut som en kines!!!!!

2008-12-29 @ 19:12:22
URL: http://sandravestman.blogg.se/
Postat av: clarasjölin

åh, sikken fina bilder :)

2008-12-29 @ 23:34:16
URL: http://chokladpralin.devote.se

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0