Sweetest girl

Som ni såg i förra inlägget så fyller lilltösen 8 år idag. Har hon längtat? OOOOOOM hon har! Jag har iallafall varit med henne hela kvällen bara för att det var hennes dag och hon blev ledsen när jag sa att jag skulle iväg och sa "är du hellre med dina kompisar än din lillasyster på hennes födelsedag?" med jätteledsen röst. Då gjorde det ont i syster-hjärtat så jag stannade hemma. Jätteball nu när hon har gått och lagt sig, verkligen.

Min ögonsten.



Idag var vi och gjorde bort en massa julklappsinköp. Jag hjälpte Dennis att hitta massa fina och bra saker till hans föräldrar, mormor & lillasyster (tänker inte avslöja vad eftersom jag vet att Elise tjuvläser här ibland, hähä!)

Kommentarer
Postat av: sf

haha naw hon är så söt :)

2008-12-21 @ 00:14:56

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0