Yesterday & todayyy

Kevin Borg vann idol 2008, vilket var klockrent!
Hos Julia senare på kvällen spelade vi en massa sällskapsspel, bland annat "Uno" & "Galenpanna", slänger in några bilder bara för att visa hur fula vi var:


Bild 1: Julia flashar sina korta armar & Emelie är avundsjuk
Bild 2: Anders är helt inne i spelet
Bild 3: Hampus är "snygg" i håret & Anette är en nervös nagelbitare (?)
Bild 4: Jag vann! Det som står överst på lapparna var orden jag hade.



Min kropp är inte det skönaste jag varit med om, idag har jag jobbat 12.00 - 18.15 och ryggen mår inte bra av att stå halvböjd halva dagen. Men jag klarar mig. Life is wonderful, nu ska jag & tjejerna se Twilight på bio, igeeeeeen! Underbara film, underbara vampyr, underbaaaaart blir det. Känns så skönt att inte festa ikväll, att inte må dåligt imorgon. Jag hoppas nästan att älskling ska göra det så jag få skratta lite åt honom (hähä!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

bara noobs som mår dåligt efter fest ;)

2008-12-14 @ 03:22:37

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0