Seg - segare - Dennis

Finns det någon segare än min alldeles egna pojkvän? Svaret blir nog nej på den frågan. Han åker till hemavan med grabbarna imorgon bitti klockan 07.00 och är där över nyår (ja, hur tråkigt kommer det att bli att fira nyår utan sin pojkvän? men i'll survive) och har alldeles nyss börjat packa. Det går dock inte framåt, han kommer mest in hit för att läsa vad jag skriver & sno chips av mig. Vi har varit hos hans mamma & ätit middag, har ganska precis för en timma sen kommit hem därifrån och innan statoil (här i bureå) stängde så hann vi förstås dit för att köpa chips & dipp som förgyller vårat filmtittande så fort packningen är klar. Ska jag vara ärlig tror jag att det är ett tag kvar och när han väl är klar så blir det förmodligen "men jag måste ju soovaaa nu, annars kommer jag inte orka upp imorgon bitti". B-u-l-l-s-h-i-t, vi ska se film om jag så ska trycka upp hans snowboard i... ja, nivet.

Imorgon kommer något att hända som aldrig har hänt förr. Ja för 3-topp-idolerna kommer minsann till ica maxi, kommer jag att vara där? Oh yes. Kommer jag ha Emelie skuttandes vid min sida när Robin Bengtsson kommer fram? OOOOM jag kommer!



Nu närmar sig 2009 med stormsteg. Hur ska ni fira nyår? :-)

Kommentarer
Postat av: Elin

nog ska du fira nyåret med mig ;-)

vi kan pussas vid tolvslaget? :-D precis som förra året!

2008-12-28 @ 00:00:57
URL: http://elinlovisaa.blogg.se/
Postat av: sandra

ja, klart jag är din älskling!!!!

2008-12-28 @ 11:33:44
URL: http://sluu.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0