Sådärja!

Efter att ha jobbat både fredagkväll och lördag på dagen så känner man sig lite halvt sliten, ryggen smärtar som tusan. Men nu jävlar är det bara att börja tagga! Det ska komma hit folk om ett tag, äta middag och sen bara umgås resten av kvällen :-) Jag lovar att bli bättre på att blogga oftare, har bara inte haft tid på sistone. Nu ser schemat ut såhär: Städa klart, duscha, göra mig klar, börja göra i ordning för middagen (nej, det blir inget svårare än tacos) & duka för alla som ska äta här. Ska ordna lite passande musik också! Ha en underbar kväll för DET SKA JAG HA!!!

Igår såg jag förresten en jättebra film som jag tänkte rekomendera: Poseidon :-)


Kommentarer
Postat av: A

poseidon är jättebraa :):)

2008-12-11 @ 17:56:58

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0