I väntan på att Emelie ska äta klart!

1. Tre namn du lyssnar till: Nathalie, Natha & nattiloooou
2. Tre saker som skrämmer dig: Fötter, hundar, mörker ute
3. Tre saker du har på dig: Leggings, linne & hårklämma
4. Tre av dina favoritlåtar just nu: Halo, Broken strings, Love lockdown
5. Tre sanningar:
• Det finns bara en hund i världen som jag inte är rädd för
• Finns ingenting som gör mig så exhalterad som karuseller
• Jag älskar att göra folk glada
6. Tre hobbys: Umgås, shoppa, fota
7. Tre saker du vill ha: Oändligt mycket pengar
8. Tre personer du utmanar: Alla som vill!



Kommentarer
Postat av: Elin

min favorit bild på min favorit nathalie!

2008-12-20 @ 21:22:40
URL: http://elinlovisaa.blogg.se/
Postat av: emelie

det är min vovve du inte är rädd för :]

2008-12-20 @ 22:18:14
URL: http://emeliewallmark.blogg.se/
Postat av: gissa vem!!!

den finaste bilden på dig nattis:)

2008-12-22 @ 13:11:01

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0