Titanic!!!!

Ganska lustigt, jag la in ett klipp om en av dom allra bästa filmerna som finns igår bara för att jag fick upp den i huvudet. Titanic såklart. Nu - dagen efter -var den på tv så jag har precis sett klart den :-) Lika bra som alltid, undrar hur många gånger jag har sett den.. Alla mina fingrar och tår räcker nog inte till att räkna ut det!
Har inte orkat blogga nånting idag, har man världens mysigaste pojkvän så prioriterar man honom istället för datorn, that's it. Jag har lååååååång sovmorgon imorgon så nu ska vi krypa ner i sängen och se nånting annat, godnatt mina pärlor.



Kommentarer
Postat av: lina

titanic är världsbäst!

2008-12-18 @ 09:19:57
Postat av: Alina

Godmorgon! Ha en bra dag! :)

2008-12-18 @ 09:23:10
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0