Stupid, stupid, stupid!

Det absolut första jag & Sandra gjorde när vi satte oss i datasalen var att sätta på oss varsitt headset. Hon börjar hojta "HÖR DU MIG NATHALIE?!" på skämt och jag misstänker att vi hör varandra via headsetten så jag svarar "JA, JAG GÖR TYP DET!!". Efter ett tag inser vi att vi sitter så pass nära att vi hör varandra utanför headsetten. Dumförklarade? Lite kanske. Sitter på sista lektionen nu iallafall, arbetar om ett fall med en flicka som har blivit sexuellt utnyttjad av sin pappa. Finns ingenting som gör mig så förbannad som incest och liknande saker, hur fan tänker folk? Näe fysatan.

Ikväll är det julfest med Subway-personalen! I snitt är vi ju flest 90-tjejer & 89-tjejer sen är det några få som är andra spridda åldrar så det kan nog bli hur nice som helst. Vi vet inte vad H & J har anordnat men förmodligen blir det massa lekar & tävlingar. Kvällen kanske slutar med utgång, den som lever får se ;-)

Tyckte att denhär var lite passande:

Buss mot Gustavsberg
Ett gäng killar ~10 sitter och pratar. Bussen åker förbi Coop forum där en Subway-skylt just har satts upp.

Kille 1: Åh titta! De har öppnat Subway där!
Kille 2: Men hallå, det är ju en bankomat.
Kille 1: Nej, det är Subway. Fett coolt, då kan man äta mackor där.
Kille 2: Men nej, det är ju en bankomat!
Kille 1 (helt övertygad): Nämen hallå, subway betyder ju macka?!



Kommentarer
Postat av: sandra

hahahaahahahah ja trodde fan de skulle funka=)

2008-12-12 @ 14:36:51
URL: http://sandrouu.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0