Santa claus is coming to town

Idag har mammas plånbok nästan brunnit. Vi har hittat julklappar till dom allra flesta i våran omgivning & jag är helnöjd eftersom jag till och med kom ihåg att köpa små julklappar till julklappsleken som är hos pappa imorgon! Lyckades få henne att köpa 2 till julklappar till mig också, snyggt jobbat va? :-) Sen blev det myslunch på ett fik för att orka shoppa ännu mera. Till mig själv blev det ett par örhängen som jag har tänkt ha på mig imorgon & så köpte jag en dirty sak till Dennis, ni får kanske veta vad sen ;-)

Ikväll blir det extremt mycket mys & gos med familjen + älskling, vi ska dricka glögg, äta skumtomtar, pepparkakor, chokladgodisar (bland annat maltesers♥), spela spel och allt möjligt, nu är stämningen på topp!

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0