Robin Bengtsson!

Vi var ju som sagt förbi ica maxi idag för att idolerna var där. Jag skulle kunna gifta mig med Robin om jag fick möjlighet, damn så fräsch. Och så jävla bra på sjunga i verkligheten! Precis som Sandra beskriver i sin blogg så kände man sig som en av småtjejerna som stod längst fram och skrek när idolerna kom upp på scenen.

Emelie
har inte gett mig alla bilder vi tog än, men kolla på killen..........
Mumma :-)




(HAHA, skrattade åt att Sandra hade skrivit på sina bilder men gjorde likadant själv, orkar inte att ni ska sno dom faktiskt!)

Kommentarer
Postat av: Minna

grr, robin är riktigt het. såg när dom sjöng idag i arvidsjaur. oh herre vad snygg han är!

2008-12-30 @ 16:24:11
URL: http://minnalindgren.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0