Some kind of otursdag?

Ni vet ju redan att jag går på penicillin igen, ingen kul sak detdär. Var dock bara en vecka, hurra!!!!!!!!!!!!! Det betyder att jag kommer kunna festa på annandagen och det var då en jäkla tur eftersom jag redan har köpt biljett till station (ELIN?;-);-)).

Här ska ni få en vacker bild på nästa händelse:

Det ska föreställa mina läppar. Dennis skulle (varför vet jag inte) peta mig i näsan och som reflex skulle jag "skydda" min näsa med handen och råkade klösa mig själv över båda läpparna. Och bara av dom små såren så blödde det så mycket att jag hade kunnat fylla en badbassäng. Okejdå, nu överdrev jag. Men jag ser iallafall ut som skit. "Som vanligt då?" sa min kära pojkvän............ Thanks!

Nu är det tänkt att jag ska sy upp en klänning och laga en tröja. JAG? SY? Med tanke på att jag har fått mammas gener när det gäller att sy och all 'tur' som kretsar kring mig idag så kommer det var kvar så pass mycket tyg av klänningen så det räcker till ett par trosor till min 7-åriga lillasyster. Men lika snyggt är väll det att ha som nyårsklänning? Wish me luck.

Kommentarer
Postat av: Elin

fan vad tur, vad skulle jag ha gjort utan dig på annandagen? ;-) oj vad vi ska rocka!

2008-12-15 @ 21:41:19
URL: http://elinlovisaa.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0