One thing i know for sure

Idag har varit en hyfsat jobbig dag faktiskt, skola från tidig morgon till sen eftermiddag med huvudvärk utan dess like är inte något jag sätter högst på min "love-to-do-lista". Sen hade jag inte sovit allt för många timmar inatt heller eftersom jag hade en jobbig pojkvän bredvid mig i sängen. Han var inte trött och därför ville han inte att jag heller skulle sova så då gjorde han allt möjligt för att jag inte skulle få sova, ojobbig! Det är klart att han orkar vara vaken hela natten eftersom han ändå ligger kvar i sängen när jag kliver upp på morgonen, men lika lätt är det inte för mig kan jag lova. Jaja, nu ska det inte gnällas mer. Jag ska till Emelie för hon ska färga mitt hår som just nu verkar vara en blandning mellan blondt, brunt & rött. Ser inte mänskligt ut för fem öre.


Såhär såg jag förresten ut när jag fyllde 5 år. Liten & oskyldig (som nu då, eller vad säger du pappa?)

Kommentarer
Postat av: Papi

Söt då liksom nu:-)

2008-12-04 @ 11:04:48
Postat av: Anonym

Naaaae, så gullig :]

2008-12-04 @ 18:00:34
URL: http://sandrouu.blogg.se/
Postat av: Natta

Jätte söt ju :D !!

2008-12-14 @ 23:04:15
URL: http://nirv.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0