Min julafton

Nu är det såhär att imorse kraschade min dator så nu har jag fått en bärbar som jag inte riktigt är bekant med än så därför har jag inte orkat blogga. Jag har ingenting på denhär datorn nu..... Men en ganska bra sak var ändå att jag fick en extern hårddisk i julklapp så igår började Dennis föra över mina bilder till den hårddisken, så dom finns iallafall där. Men inte alla låtar, filmer och serier jag hade. Men det viktigaste är ju bilderna för dom går ju inte skaffa igen!

Jag hade verkligen en supermysig julafton, det måste jag meddela. Och jag fick en jäkla massa bra saker :-) Någon frågade vad jag hade fått och massa andra har också frågat, berättar då här en gång för alla vad jag har fått så ni slipper fråga: Två presentkort på aqua spa (oj vad jag ska njuta), externa hårddisken, shott-spel, pengar, örhängen, en kofta, ett par cheap monday jeans, presentkort på carlings och h&m, tre par tjocksockar, två sängkläder (eller vad kallar man det?), ett par mjukisbyxor, lancôme hudprodukter, två bh:ar, två mascaror, osis dust it (aka mirakelprodukten) ett par trosor av pappen min där det står "ready for takeoff" på rumpan (haha), en ljuslykta, en chokladask, ett par tofflor, världens skönaste kudde och så bärbara datorn idag då. Kan ha glömt något också, känns iallafall så. Sen körde vi ju julklappsleken där jag fick té, en ficklampa, en tandborste, en trisslott och två ljuslyktor.

Nu ikväll har jag & Dennis legat i jacuzzin medan vi såg Pirates of the carribean (2?) som gick på tv. Efter det har vi suttit i timmar och spelat spel med mamma & Janne, myspys. Nu väntar sängen för imorgon är det jobb som gäller och utgång på kvällen! Är du taggad Elin? ;-)


Kommentarer
Postat av: Elin

fyfan vad vi ska rocka, om vi så ska rocka i mitt lilla vardagsrum på förfesten! ;-)))))))

2008-12-26 @ 09:28:58
URL: http://elinlovisaa.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0