Hata dagen-efter

Visste faktiskt inte att det var möjligt att vara såhär bakis. Fy & fan hur jag har mått idag alltså, stackars älskling som fick ligga och höra på mitt gnällande imorse. Bland annat så kom klassikern upp "Jag ska aldrig mer dricka alkohol..". Men eftersom det är personalfest/julfest nästa helg så kommer jag nog inte hålla det löftet. Nu är det lite bättre eftersom jag har fått i mig några äppelbitar och har sällskap av ingen mindre än G7 the gladiator. Vi ska krypa ner under täcken i soffan och se Sex and the city. På bordet finns en två-liters-cola flaska och nacho chips. Annars så hade jag jättetrevligt igår, förutom det lilla missödet i slutet av kvällen. Trevliga människor, singstar, julklappsleken, bra musik osv. Kanoners :-)

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0