Godmorgon!

Eller nae, skulle inte kalla morgonen är god. Det första jag gjorde imorse var att åka till vårdcentralen och guess what? Urinvägsinfektion, johooodå. Med tanke på att det spred sig till ena njuren i somras var det skönare att vara på den säkra sidan - fara och kolla upp det alltså. Det roliga var att jag var till akuten för 2 veckor sen och då sa dom att det skulle gå över och att jag skulle dricka mycket vatten. Blir iallafall att äta penicillin för.. vadå.. sjätte gången det här året?

En (gammal) bild som beskriver hur jag är idag - sur och gnällig:


Kommentarer
Postat av: patrik

vad sur du är suris :)

2008-12-15 @ 13:11:36
Postat av: ellan

krya på dig nattis(L)

2008-12-15 @ 15:56:12
URL: http://elinlovisaa.blogg.se/
Postat av: Lena

Jag vet hur jävligt det är, om jag får gå igenom en månad utan att ha en urinvägsinfektion ska jag vara glad..

2008-12-15 @ 17:23:45
URL: http://leniisalwaysforever.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0