För mycket av det goda?

Haha vill ni veta en liten komisk sak som hände nyss? Äsch, spelar ingen roll vad ni svarar på frågan - jag kommer att berätta ändå. Jag & Dennis låg & myste i sängen (nej, vi gjorde faktiskt inte det ni tror) och helt plötsligt känner jag hur jag faller bakåt & Dennis liksom flyger upp ur sängen. Vad hände? Jo, ena benet på min säng GICK AV. Och lyssna på det mest komiska i det hela: Dom är gjorda av stål. Hur fan kan ett sånt vika sig? Kanske dags att sluta med godiset & luncherna med Sandra på frasses pårikt nudå? Något som tåls att tänka på iallafall...

Kommentarer
Postat av: twin

hahaha men ofta det beror på maten. det beror på att ni knullar för håååååårt i sängen :) HÖHÖHÖ!

2008-12-03 @ 09:21:32
URL: http://sluu.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0