Dan före dan före doppardan

Igårkväll kom det några girls hit. Och inga mindre än mina absoluta favoriter Sandra, Emelie, Linnéa & Moa! Sen så var ju min älskling här också så han fick stå ut med allt skitsnack, fnitter, mer eller mindre osmarta kommentarer och så vidare. Men som Sandra skrev i sin blogg så är han nog van, min käft gacklar ju på "ibland" ändå har jag hört.. Vi hade iallafall jättekul, ni kan läsa i tjejernas bloggar om ni är nyfikna vad som hände ;-)
Har faktiskt börjat spela på medium i GH nu, jag gör framsteg - sakta men säkert! Man känner sig dock inte så bra längre när Dennis tar över gitarren och kör en låt på expert. Glädjedödare........ Men han är bäst i världen ändå, tro mig. Nu ska jag ner och umgås med gitarren litegrann, hähä. Vi hörs sen!


Orden som fick Linnéa att framstå som mer efterbliven än vad hon redan visat sig vara.

Kommentarer
Postat av: sandra

hahahah förlåt älskling, men jag sa bara sanningen :]

2008-12-22 @ 16:41:29
URL: http://sluu.blogg.se/
Postat av: g7

tack för en kanonkväll=D

2008-12-22 @ 16:42:09
URL: http://moapluslinnea.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0